Aktiesnakken — September 2009
-
det hele vil stå lysende klart for alle om 6 måneder
-
for 7 måneder siden da vi var 50 registrerede brugere var der ingen der havde troet at vi ville have 1780 investrorer idag hvoribland en del
-
en del nordmænd allerede. Men det er svært at tale om midt i vadestedet, nu handler det om at komme over
-
der kommer noget forinden
-
ja lad os da tale om nogle aktier. Nogle der har nogle pennystocks
-
ja leeloo?
-
det ville være det nemmeste for os at gøre faktisk, men der er en række grunde til ikke at gøre det og en af grundene er at det ikke er
-
ja kan du ikke sende den?
-
den måde man kender i udlandet. Det er kun EI der kører det på den måde
-
og de har bare vænnet jer til den, det vil indebærer en rimelig stor risiko at rulle det ud internationalt
-
men jeg ved at mange elsker EI´s struktur
-
men vi er for så vidt åbne. men vi tror på vores vil holde vand med den nye thread overview
-
enig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind