Aktiesnakken — September 2009
-
de plejer jo at være her før fanden får sutsko på. men det er dem skam vel undt. det ser fornemt ud, det nye
-
det er måske ikke så tosset med farverne - så der vel komme en farvekode på breaking news eller lign
-
når jeg prøver at gå ind via boards - får jeg Det brugernavn eller den adgangskode, du har indtastet til området ?20? på www.proinvestor.com
-
Det brugernavn eller den adgangskode, du har indtastet til området ?20? på www.proinvestor.com:80, er forkert. Sørg for at indtaste dem korr
-
hvis du er logget ind, kan du bare bruge back knappen i din browser.
-
det er den der lille dialogboks med login der popper
op, ikke sandt? -
ok. det har jeg ikke prøvet
-
god morgen. Ja der er nok at blive forvirret over for det første er proinvestor.dk gået ned i et anfald af digital jalousi
-
hej alle, og godmorgen. .dk er gået ned i digital skinssyge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind