Aktiesnakken — September 2009
-
-
ja, men det er sgu da manipulation.... når det er 1 handel.... totalt for hele dagen indtil nu.
-
i mine øjne ser det bare ud til at der skal "stemples" en kurs på 3,33.... så nogle hopper på og siger... nej, den er steget, jeg skal med.
-
det lugter af GreenWind/Bodilsen og Abaris om igen.....
-
organiseret kriminalitet/manipulation fristes jeg til at skrive....
-
undskyld.... det var ikke meningen at lokke dig ud i at selvdestruere din dag.....
-
så er det nu du skal tilføje "hjælp, hvad sker der? aresa styrter....13% nede nu"
-
14:09:27 2.9 3.33 2.9 FFF < NDA 1
-
normalt og rationelt er det ihvert fald på ingen måde. bemærk også at det er 2 "nye" mæglere..... ift. den første handel.
-
af alle fejltagelser er det nok den største her i huset..... man må jo bare smile og afskrive det som filantropisk hjælp til den 3.verden..
-
så har snart 8% af aktiekapitalen i HH skiftet hænder idag....
-
nordea solgt mellem 4 og 5% af aktiekapitalen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind