Aktiesnakken — September 2009
-
altid med en appel på dødsdommen...

-
altid rart......* den kunne jo nå at blive omstødt.
-
jeg tror jeg vil bestille bøf og champagne til mit sidste måltid
-
jeg må også mest på at en psycho-kineser eller koreaner med kampsporten og pengepungen iorden kommer og redder hele fængslet....:)
-
hehe
, jobono -
hahaha jobono. sad lige og talte om at en scient. pol. aldrig opgiver sine pointer, store som små
-
men kan vi så konkludere at der kun findes blue chips eller penny stocks?
-
der findes chocolate chips og de er vigtige
-
det er ikke og har aldrig været en pennystock, ihvertfald ikke hvis man skal gå efter din og andres definition
-
jamen share price er jo netop IKKE penny
-
men bevares hvis du vil misforståes så for mig ingen alarm. Det gør bare dialog vanskelig, hvis man indfører egne definitioner
-
så er Amagerbanken ikke en penny stock...
-
nåh, vi bliver vist aldrig enige.... så det må stå hen som et af universets store uafklarede spgm.
-
endnu.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind