Aktiesnakken — September 2009
-
hmm ja godt med dig igen coller. skal nok liiiiige have et par timers varsel for at kunne nå over

-
jeg tørner også ind, gammel aka har det meste i munden
-
slep well. det bliver en god dag i morgen.....
-
sådan er det at være bif'er.... man forstår dig aka
-
sov godt drenge
-
moin...
-
green wind årsrapport kl. 23.44..... hmm, det var sent... mon noget suspekt i det?
-
-
har aldrig rigtig interesseret mig for selskabet fordi det er tæt på 100% fokus på tyske projekter
-
kovending? Der pågår i øjeblikket forhandlinger om salg af Gortahile Windfarm, hvilket forventes gennemført uden tab
for selskabet. -
gennemført "uden tab". Er de så presset på likvider at de skal gennem en ges runde
-
Siemens aims to be No.3 wind mill supplier in 2012 http://in.reuters.com/article/environmentNews/idINTRE58G4NT20090917
-
10MW mølle med over 70m lange vinger. Det er for sindsygt.....http://www.clipperwind.com/pr_091609.html
-
alene 30 tons for én vinge. puha
-
Over møllens levetid forventes den at kunne erstatte 2 mio tønder olie......
-
tjah, såvidt jeg ved var det da ikke planen at det irske projekt skulle sælges igen.... det sættes først i drift primo 2010
-
og det blev købt juni2008.......
-
personligt har jeg nu iøvrigt aldrig kunnet se hvordan forretningen hang sammen i det projekt...
-
med 0,065 eur i afregning..... og 280-300mio kr for 17,5 mw
-
175m høj... det lyder surreal.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind