Aktiesnakken — September 2009
-
en bar er noget man går på efter kl.01..... men det ved du jo selvfølgelig ikke så meget om hr.troldmand
-
video i bunden
-
tjah,,, formiddag var det vel...
-
troldmanden drikker ikke engang kaffe!
-
haha jo men hvornår er du klar på en torsdags tur....
-
og så et par timer. og så afsted med fodbolddrengene.... puha for en weekend.
-
aka kaffe med sprut i går lige an
-
kan måske godt blive en vild ns dag i morgen
-
det er vel i praksis stadig torsdag nu troldmand...

-
med teso konkurrent data og bemyndigelse til udstedelse af nye aktier
-
hmm ja godt med dig igen coller. skal nok liiiiige have et par timers varsel for at kunne nå over

-
jeg tørner også ind, gammel aka har det meste i munden
-
sådan er det at være bif'er.... man forstår dig aka
-
slep well. det bliver en god dag i morgen.....
-
sov godt drenge
-
moin...
-
green wind årsrapport kl. 23.44..... hmm, det var sent... mon noget suspekt i det?
-
-
har aldrig rigtig interesseret mig for selskabet fordi det er tæt på 100% fokus på tyske projekter
-
kovending? Der pågår i øjeblikket forhandlinger om salg af Gortahile Windfarm, hvilket forventes gennemført uden tab
for selskabet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind