Aktiesnakken — September 2009
-
ja det er korrekt det kun er til selve tråden. ik hvis der er et killer indlæg som svar nummer 27
-
i et indlæg med 5 svar er det ikke nødvendigt... men kommer der et godt indlæg med en masse frem og tilbage og 30-40 svar.... er det
-
meget rart lige at kunne smide til selve svaret
-
ja, jobono, det kunne være man skulle lave
en "symbol" boks helt øverst oppe i menubjælen... mellem ens brugernavn og menuen. -
så man lige meget hvor man er på siden.... altid lige kan skrive en aktie /aktiesmbol og så komme ind på aktiens egen side... med kurs osv.
-
ja måske coller. Men puha det kan også betyde mange unikke urls
-
men er det ikke sådan idag allerede?
-
så det er urlen på indlægget.... efterfulgt af # og så et svarnummer?
-
på PI? Nej det tror jeg ni ik. Men det kan da sikkert sagtens laves
-
nej tror jeg egentligt ikke jobono.
-
men nu når hvert svar har et nr. er det jo nok ikke noget der skal være nr.1 på prioritets
listen. -
kan også se selve databasen skal have et sug mere. Ikke alle indlæg er kommet med over. Mit nyeste om NS er i hvert fald ik
-
og det antal tracks der er på mig på .dk stemmer helelr ikke med .com
-
nej virker ik hvis jeg trykker. Men kan under min profil se 75% af dem er fulgt med over
-
Det bør dog være muligt at se hvem det er der tracker en som på .dk
-
bør også står "åben investor chat" når den er lukket således flere bliver gjort opmærksom på den
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind