Aktiesnakken — September 2009
-
jeg er begyndt at tro, coller, at der slet ikke findes noget speciale

-
jura har aldrig sagt nogen noget. Det er hele pointen med jura studiet
-
hmm - jeg troede at det var de der 'GF sponsorer, der
var skindøded -
jeg skal dræbe daj og derefter jeg skal slå daj ihjæl
-
hahaha
-
ok med plakaten.... men det bliver noget sværere med det 1:1 billede der fylder hele væggen....
-
Garfff..... hvad siger du til kombinationen af emmission og planen om at have 40-60 mil i omsætning omkring 2010-2012...
-
er børsen mon lidt biased i amager-sagen? se denne overskrift: http://borsen.dk/investor/nyhed/165891/
-
(fra 2007 årsregnskabet)
-
Nu snakker jeg naturligvis BioPorto her i BioPorto chatten
-
Jeg må personligt sige at det har fået min puls lidt ned at indse det... Hvis det holder er det jo et sikkerhedsnet...
-
Side 32 hvis du leder

-
"snakker med mig selv, snakker med mig selv, taler til mig bedre jer"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind