Aktiesnakken — September 2009
-
har han taget hammeren op? Dont get it
-
han er ude som tømrer igen
-
det er nok et sindbilled på det danske samfund, at en mand med hans sproglige begavelse, skal slå søm i
-
-
jep, sådan er det jo. vi brandbeskatter viden og tilskynder aktiviteter, som udviklingslande med fordel kan gøre for os
-
du har ret aka..... endnu mere paradoksalt at en som coller så
kan sidde og drive husleje af med frisktrykte norske oliepenge... -
jeg er begyndt at tro, coller, at der slet ikke findes noget speciale

-
jura har aldrig sagt nogen noget. Det er hele pointen med jura studiet
-
hmm - jeg troede at det var de der 'GF sponsorer, der
var skindøded -
jeg skal dræbe daj og derefter jeg skal slå daj ihjæl
-
hahaha
-
ok med plakaten.... men det bliver noget sværere med det 1:1 billede der fylder hele væggen....
-
Garfff..... hvad siger du til kombinationen af emmission og planen om at have 40-60 mil i omsætning omkring 2010-2012...
-
er børsen mon lidt biased i amager-sagen? se denne overskrift: http://borsen.dk/investor/nyhed/165891/
-
(fra 2007 årsregnskabet)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind