Aktiesnakken — September 2009
-
ufrivilligt illustrerer investtech jo meget godt TA´ens dilemma
-
over tid, altid
-
FA har intet at gøre med kærlighed og det har lange holde perioder af aktier heller ikke. Af de fleste professionelle rådgivere opfattes det
-
faktisk som den bedste investeringspraksis
-
det var dog et forrygende argument
-
nu taler vi jo ikke min case specifikt? men hvis jeg havde holdt initial investeringen havde det faktisk været et yderst professionel afkast
-
og de fleste professionelle køber på vej op, når casen forbedres og sådan er der jo så meget.
-
Ja den bedste gør aldrig - ref mit indlednings quote.
-
nu kender jeg nok flere professionelle mæglere end I gør. Så jeg tør godt sige at de fleste anbefaler længere holde perioder, end hvad der
-
diskuteres både herinde end på PI. Den bedste som jeg refererer til er Warren Buffet, som gerne vil ligge meget længe i nogle aktier
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind