Aktiesnakken — September 2009
-
det er faktisk ret uhensigtsmæssigt....
-
spgm er om finansiel stabilitet istedet skulle køre hele banken videre..... i noget længere tid.
-
igen... der ingen nemme løsninger. Desværre.
-
ja, det er noget pis at man ikke finansiel stabilitet ikke får noget "goodwill"
betaling... fordi man jo bare bare afvikler kunderne.... -
altså den store samling af "mellemkunder".... som måske ikke har det helt nemt nu, men som stadig på sigt vil være ok bankkunder....
-
ikke Schwarz-thomsen typen....
-
men eks. de 2000 mindre kunder i Fionia som nordea ikke gad tage..... de havde lån for 6mia ialt.... så gns. kan de altså ikke være i så
-
store problemer...
-
...vil jeg formode....... ellers er der jo ihvert fald været et eller andet fuldstændig galt i Fionia som overgår min fantasi
...... -
Vi er klar med upload indenfor 10 minutter
-
so please hold
gentlemen -
ny stock screener
-
-
tilmelding realtid
-
-
jeg glemte at sige at man skal være logget på for at se siderne
-
jeg var lige ude i en sletter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind