Aktiesnakken — September 2009
-
-
godmorgen tøser - har i set morgenens artikel på epn.dk om konkurstruede børsnoterede selskaber? Artig læsning
-
-
mangler Walls ikke på den liste?
-
olicom?
-
jeg scrollede ned og kunne ikke se den i den lille chat - sorry. Den slags lister skal altid tages med et gran salt. Men stor til eftertanke
-
Nu vil jeg ikke pege på de specifikke selskaber, men jeg har da personligt godt af en reminder af og til, om at virksomheder kan gå konkurs
-
bortset fra GEN, selvfølgelig. Den er hævet over den slags hverdagstrivialiteter
-
tjah, jeg plejer bare at kigge lidt i porteføljen.... så er jeg remindet.
-
en lang FDA udskydelse og så er genmab igang med chapter11-dokumenterne...

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- men man kan nu ikke tage den særligt seriøst - et selskab som BioPorto - der er på OBS-liste