Tror ikke man skal sigte efter godkendelse på baggrund af interimdata.
-
Tror ikke man skal sigte efter godkendelse på baggrund af interimdata.
Som sådan enig i, at Daratumumab er bedste mulighed for et egentlig løft i kursen, men nu har biotekaktier det jo med at falde i de stille perioder, så derfor er det godt at der kommer en række nyheder undervejs til at støtte kursen lidt - også gerne nogle med bare lidt køb på. Det mener jeg nu interimdata er (alt efter hvor meget vi får af viden, hvis det bare er go - no go, så giver det måske ikke noget holdbart).
Ja hvis vi skal tilbage i de gamle højder, så er det pt kun Arzerra der kan trække den derop - og det vil ganske givet også tage noget tid.
Dog har vi set, at hvis først trenden er opad og der bliver ved at komme små og store gode nyheder, så kan det tage fart. Det var i bund og grund det der i sin tid løftede Genmab højt op (i mine øjne alt for højt op). I det hele taget en underlig ting at have Genmab i OMX20 uden et godkendt produkt, men sådan er der så meget.......
Jeg er der på den lange bane og så længe Genmab kan holde deres cash-runway på mere end halvandet år, så er jeg glad. I princippet kan vi få et løft i Arzerra salget fra midten af 2014 og for alvor fra 2015 af ved gode data. Når vi først dertil ser det rigtig fornuftigt ud, men der skal fokuseres på økonomien indtil da og der er ikke plads til for mange svipsere

Mvh
Sukkeralf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind