Til Solsen eller Mads Skjern: Ka´ i huske den famøse tirsdag i AUG 2009,, da det hele ramlede for GENMAB,, det var så vidt jeg husker nogle rigtige dårlige resultater med Azerra ifb. med NHL,, er man
-
Til Solsen eller Mads Skjern: Ka´ i huske den famøse tirsdag i AUG 2009,, da det hele ramlede for GENMAB,, det var så vidt jeg husker nogle rigtige dårlige resultater med Azerra ifb. med NHL,, er man stadig igang med nye forsøg for at gøre procenterne bedre,, jeg fornemmer udfra det i skriver,, at der er kommet nye tal,, der gør at der er sket en stigning,, eller er er det noget jeg har drømt -:),, hvad mener i iøvrigt,, er der forhåbninger om at Azzerra kan bli godkendt til NHL eller er det løb kørt ???
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind