Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Bavarian - Ulven i fåreklæder på DAF's platform

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
21 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • N Offline
    N Offline
    Nirak58
    wrote on sidst redigeret af

Tak - så er vi enige. Jeg synes faktisk at Lau gjorde det, som enhver fornuftig investor bør gøre - nemlig at revurdere situationen, når tingene udvikler sig.
    Som han sagde (og har sagt mange gange tidligere) så skal man ikke "slås med penge".
    Lau har samtidig hele tiden før, igennem og efter kritiseret processen. Men det er som lille investor alt for nemt at blive klemt, når de store slås. Så uanset hvor meget, man har af loyalitet og håb til et selskab, så må man revurdere, hvis man ikke personligt har råd til at kæmpe.
    Hilsen fra en, der har haft Bava on and off i flere porteføljer i årevis og valgte at sælge cirka 75 % i cirka kurs 240. Håber virkelig, der kommer en ny ledelse og bestyrelse, der kan udnytte det kæmpe potentiale, jeg synes, der er i selskabet

1 Reply Last reply
    3
    • S Offline
      S Offline
      SGH
      wrote on sidst redigeret af

Hej Cupcake,
      Tak for dine indlæg om Bavarian. Jeg tænker, at Ekstra bladet finder den mere interessant end DAF, Børsen og det Berlingske hus.

1 Reply Last reply
      0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
      • First post
        Last post
      0
      • Debatforum
      • Seneste
      • Populære
      • Bruger