Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Investeringspodcasten 296: Danske regnskaber

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktør
    wrote on sidst redigeret af

Regnskabssæsonen er skudt i gang, hvor du i denne uges afsnit af Investeringspodcasten kan få Per og Helges kommentarer til blandt andet Novo Nordisk, Vestas, Ørsted og mange flere. De kigger også nærmere på, om vi er på vej imod en korrektion i USA, og hvad der nu skal ske med Bavarian Nordic.

00:00 Intro
    01:07 Bavarian Nordic
    05:22 Korrektion i USA?
    10:36 Novo Nordisk
    15:14 Vetas
    17:16 Pandora
    21:06 Coloplast
    23:15 AMBU
    26:51 ISS
    27:22 Sydbank

1 Reply Last reply
    6
    • B Offline
      B Offline
      bb8

Rigtig rigtig god udsendelse. Meget kondenseret. I kom vidt omkring. Lidt aergeligt, at der lander saa mange C25-regnskaber samme dag.

Jeg benyttede selv lejligheden til at supplere i Pandora trods lavere margin-forventning til 2026. Jeg har vedhaeftet en enkelt Pandora-figur med tidsserie for ROIC.

Jeg har vedhaeftet en figur for S&P 100, som maaske vil vaere interessante for nogle. Den forklarer til en vis grad, hvorfor jeg ikke saelger Alphabet, og hvorfor jeg har koebt Adobe.

• 09:33 Palantir

Alex Karp on 'Big Short' investor Michael Burry: 'Bats--- crazy' for bets against Palantir, Nvidia
      https://www.youtube.com/watch?v=mqa1yEd891o

Jeg ville ikke selv turde shorte Nvidia og Palantir. Men jeg ville heller ikke koebe dem til nuvaerende kurs.

• 09:10 Kvanteaktier

Futuristic quantum computing stocks take speculators on roller-coaster ride
      https://www.reuters.com/business/finance/futuristic-quantum-computing-stocks-take-speculators-roller-coaster-ride-2025-11-05/

129452_sp100.png
      129452_pndora2025q3.png
      129452_PLTR_IncomeStatement.png

1 Reply Last reply
      3
      • P Offline
        P Offline
        Pansen

Pandora er en pengemaskine at dømme efter stabiliteten i ROIC:-) Hilsen Per

1 Reply Last reply
        1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger