Skyldes CGTX kursfald fup eller fakta?
-
CGTX er i dag p.t. nede ca. 25% efter en SEC filling som er spredt på diverse fora. Den eneste nye vigtige oplysning findes på s. 29 som en næsten IKKE LÆSBAR fodnote !!!!! Er den kopi der cirkulerer en kopi af den faktiske SEC filling eller er der nogle kreative sjæle, der har været inde og fixe lidt ved materialet, se vedhæftet og døm selv
-
Thorkild01 Den er god nok. Sjovt de frigiver en 8K-formular og ikke sender en presse-meddelse ud. Det kan jeg ikke lige huske, at jeg nogensinde har set. Ogsaa lidt lusket at bruge "Item 8.01: Other Events", hvis det paavirker kursen saa meget, men det har jeg set foer. Maaske er det hele helt normalt for bioteknologi-virksomheder, som jeg aldrig investerer i.
"Although breakthrough designation was not granted for zervimesine by FDA for DLB, Cognition will explore other expedited development pathways."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind