Løbende sammentælling af aktionærer der har sagt ja
-
Hej IWF - har du lyst til at deltage i chatten? Dit spørgsmål er kort, og virkelig interessant og relevant for mange. Jeg tror, at flere vil få glæde af at se det i chatten. Jeg er dog ikke helt sikker... Måske kan Proinvestor kaste lys over det, hvis de læser med her

-
Jeg har tilladt mig at slå dit spørgsmål op i chatten sammen med Per Hansens svar. Jeg håber, at det er OK. Hvis du har udfordringerne med at slå noget op i chatten, så spørg endelig. Opsætningen er lidt altmodisch, men det har også sin charme - og man vænner sig til det. Learning by doing.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind