Palantir
-
Måske vil du gerne læse det her
-
Peter Garnry (tidl. aktiestrateg fra Saxo Bank) har også skrevet om Palantir.
https://petergarnry.substack.com/p/is-palantir-just-another-tulip-bubble -
Der er kunder hos Nordnet, der køber til den nuværende kurs; se vedhæftede figur. Jeg ville enormt gerne høre deres argumenter for at købe til den nuværende markedsværdi på 300-400 milliarder dollar. Hvordan ser de virksomheden blive endnu mere værd på en måde, der retfærdiggør den risiko de påtager sig?
Jeg havde ikke så godt et data-overblik ifm dot-com-boblen, men umiddelbart kan jeg ikke huske nogen virksomheder, der blev handlet til så høje multipler. Men hvis jeg skulle vælge mellem at købe Bitcoin eller at investere i Palantir, så ville jeg vælge Palantir. Stille og rolig vækst over 30%.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind