Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Kursen på Novo Nordisk, algoritmehandel i Zealand og Genmab

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
3 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • P Offline
    P Offline
    ProinvestorNEWS
    wrote on sidst redigeret af

Investorerne er lunke overfor fedmemarkedet, som primært deles af Novo Nordisk og Eli Lilly. Men hvad skal der ske med Novo Nordisk fremadrettet? Hør også om computere, der køber danske aktier som Zealand Pharma og Genmab og Tysklands økonomiske hjælpepakke i afsnit 266 af Investeringspodcasten.

00:00 Intro
    00:44 Novo Nordisk
    10:42 Maskinhandel i Genmab og Zealand Pharma
    20:13 Tysklands økonomiske hjælpepakke

1 Reply Last reply
    6
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user

Helge! Du skal have en ny skjorte! Derudover.. Super indlæg. Kommentar: Det er pt. attraktive kortsigtede kurser, man kan købe Novo Nordisk.. jeg er gået long! Mht. Zeeland er tidshorisonten så lang, at short er den rette position. Jeg har i dag taget profitten på Academedia .. jf. selskabet nu er steget over 50 % siden min anbefaling ved årsskiftet. Storskogen beholder jeg, og venter på at den outperformer! Det kræver dog nok nogle rente nedsættelser, men mon ikke?
      Endelig Tesla... Den tror jeg skal længere ned, ikke på kort men på længere sigt.. Lille short på den.. lukkes ved 200. Over and out!

1 Reply Last reply
      1
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user

En lille detalje. Du nævner bivirkninger! Noget jeg påpegede for ½ år siden, men i fremtiden vil gøre en forskel! Godt set! Jeg kender ikke data, men tror faktisk, at Cagrisema har færre bivirkninger end konkurrenternes!

1 Reply Last reply
        1
        • C Offline
          C Offline
          c3po

Figur, der viser rotation ud af US-aktier, som der bliver snakket om i videoen.

125253_c2198743_de46_4519_aad7_29f88360786a.png

1 Reply Last reply
          3

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
          • First post
            Last post
          0
          • Debatforum
          • Seneste
          • Populære
          • Bruger