Popcorn og Cola!
-
Jeg har ingen ide om BIC.. men jeg er selv meget imponeret over
Barberblade
Prøv i dag med en prøvepakke på barberblade for kun 49 kr. Gør som mere en 50.000 danskere og bestil din prøvepakke i dag!
Barberskabet.dk (barberskabet.dk)
det er dansk og det fungere bare, og så bliver det endvidere leveret i din postkasse !
-
Hvis man istedet køber en Europæisk bil der også er produceret i EU så er man i status 0 og får også en bedre bil.
-
Og gevinst eller tab så meget større! Tror på, at jeg tog en pause med rettidig omhu:)
-
Blot til info! Jeg er tilbage i de korte bukser, denne gang med Nvidia mfl.
-
Jeg forsøger at træde varsomt, men samtidig råde! Nogle gange er provokation midlet til at skabe forståelse for ubalancer i økonomien! Og nu dealer vi altså med en person som leder af US, der ikke tænker rationelt mht. markedet. Resultatet ser vi pt. Samtidig med at jeg shorter, køber jeg solide selskaber i EU og Asien, der er undervurderede for gevinsterne! Beklager, hvis jeg træder nogen over tæerne med en gammel "hap" vending i mit indslag! Lukker iøvrigt mine shorts igen i aften, de har givet nok, og en korrektion er forestående. mvh.
-
Jeg har reageret på overreaktionen i især Russel 2000, og er gået forsigtigt long
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind