Skal Apple ned med 20% nu?
-
Hej alle,
Jeg har netop lavet en video om Apple-aktien her. Jeg ved godt, at mange har Apple som en aktie-darling, men hvis vi prøver at sætte os ud over følelserne for aktien, så er der nogle bekymringspunkter for den. Det gælder både prissætningen lige pt., samt bekymringer for udviklingen i de markeder, de sælger til.Lad mig høre, hvad I tænker om den.
-
Tak for videoen, Hans-Henrik. Interessant er det for mig at sammenligne med Microsoft, der nu er størst, og de har et bredere fundament. Er telefon-trenden ved at klinge lidt ud og skal Apple finde på noget?
-
Jeg forsøger ikke så meget at gætte på, hvem der vinder hvilke tekniske kapløb. Jeg kigger mest på, hvad den potentielle vækst er ifølge analytikerne, og så trækker jeg noget fra. Og her ser Apple ikke ret godt ud.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind