Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Adam og fremtid

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
1 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    Minino
    wrote on sidst redigeret af

Smart timing af Adam, nu er der arbejde til Adam og Co. de næste par år. Lad håb det ikke bliver en "Bavarian".

Om 50 år er der (endnu flere) problemer med konflikt (krig, trumpism, Xiism), overbefolkning (fattigdom, flygtning), ressourcer (olie, mineraler, fødevarer), global opvarmning, arbejdsløshed (AI) og nye vira (biosecurity).

Alt det ville medfølge "trøstespisning" (ilande) -> endnu mere FEDME. Det måtte være det som Adam tænkt på?? Ellers noget andet?

Forresten om 50 år så er det mRNA (fedme) der styrer.

Sorry denne dystre post, håber jeg tager fejl.

God dag 🙂

117882_1704800740899.jpg

1 Reply Last reply
    0
    • M Offline
      M Offline
      mccarthy
      wrote on sidst redigeret af

Jeg ejer ikke længere ZP aktier, men følger aktien fordi jeg aldrig har set ligedan.
      Med Novo som sammenligning:
      Novo er i markedet, firstmover, og endnu ikke i stand til at leverer på efterspørgsel. Seneste år er der kommet en række opjusteringer, +'ive resultater fra undersøgelser og udmelding om kombiprodukter m.m.
      ZP har i samme periode een kikset FDA ansøgning, lånoptag og emmission. Nu er hypen fedme og overtagelse af måske Pfizer.
      Novo er over året steget 60%, medens ZP er steget 90+%.
      Så jo, jeg følger ZP aktien.

1 Reply Last reply
      0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
      • First post
        Last post
      0
      • Debatforum
      • Seneste
      • Populære
      • Bruger