Scandinavian Medical Solution
-
Dagens omsætning indtil videre dog kun knap kr 0,5 mill, så ikke meget at fortolke og konkludere på.
Min tro på SMS dog fortsat meget stærk. Jeg har længe tænkt at det kunne være en god ude at starte et salgskontor op i usa, og i den forbindelse hæfter jeg med ikke mindst ved, at det ikke bare er en tilfældig sælger, de har sendt derover men en af skaberne. Kan nogen få det kontor op at stå er det ham.
-
SMSMED - i kursen er der nu ialtfald taget højde for at det kan gå skævt, at det kan trække ud og at det måske kan blive dyrere end antaget.
På den anden side - er succes scenariet bestemt IKKE - indregnet. Skulle satsningen lykkes, uden behov for yderligere kapital, og udsigt til pæn vækst i 2024 så skal kursen jo ligge langt over tidligere top.
Så der ER .. bestemt 2 helt modsatte scenarier, hvis vi springer grad inddelingerne over.
-
Bare at holde sig til Skandinavien ville have virket som en begrænsning - i mine øjne, så det er et rigtigt skridt/sats at tage at åbne i usa,.
At jeg overhovedet gik ind i SMS skyldes i høj grad personerne bag. Det er gode, seriøse folk, som har bevaret begge ben på jorden samtidig med at de er fremragende købmænd af den gamle skole, som formår at levere resultater. USA skal nok lykkes.
-
SMSMED - at engagere sig i USA er da et must. Det var bare timingen vi drøftede jvf. kassebeholdningen !
Vi må gå ud fra at de nøje overvejer deres træk. Projektet løber af stablen i første kvartal 2024.
Hvis de nu får et fornuftigt skatteårs-salg her i december kan det give et likviditetsmæssig boost.Så det er jo bare at kigge i nyhedsstrømmen hvordan det går !
Vi krydser fingre ...
Mvh
-
Bestyrelsesmedlem Jakob Have/Nordic Compound har lige købt godt 14.000 aktier yderligere i SMS. Dette er selvfølgelig positivt, men også et lille køb når man tænker på at han i forvejen har over 2.7 mio aktier i firmaet.
Mon han er færdig med at købe op?
https://www.nordnet.dk/markedet/nyheder/1008565025 -
Scand Medical Solutions - SMSMED, så kom den første
juleordre af formodentlig nogle stykker inden afskrivningsåret udløber.
Investor Relations | Scandinavian Medical Solutions
Scandinavian Medical Solutions improves global access to diagnostic imaging by delivering reliable, affordable scanners and rental solutions. Explore our latest financial reports and long-term growth strategy.
Scandinavian Medical Solutions (www.scandinavian-medical.com)
Højteknologisk PET/CT-flagskib solgt og leveret til amerikansk kunde ...
Mvh
-
Scand Medical Solut - SMSMED, så kom den ANDEN .. af stakken af juleordrer.
"Den ypperste model" ...
Investor Relations | Scandinavian Medical Solutions
Scandinavian Medical Solutions improves global access to diagnostic imaging by delivering reliable, affordable scanners and rental solutions. Explore our latest financial reports and long-term growth strategy.
Scandinavian Medical Solutions (www.scandinavian-medical.com)
Mvh
-
Scandinavian Med. Sol - Likviditets boost !
Det er ialtfald rigtig god timing at få disse grunker i kassen så vi er fri for at spekulere i om der nu er "nok" likviditet. Og vi har næppe set de sidste ordrer for i år !
Dejligt ... så kan vi holde jul !
Mvh
-
Ja, men det ses desværre bare ikke på kursen. Jeg har en del aktier i SMS og overvejer kraftigt at skille mig af med dem igen, Jeg synes det det meget svært at finde nyheder/informationer om dem, og jeg synes deres webside er noget rod.
Hvad siger I...Behold eller sælg ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind