Awilco LNG.
-
Interessen er meget lav for investering i rederier i LNG-sektoren. Her er skibene generelt booket op på meget lange lave rater.
Har du set på årets kursudvikling for Awilco? Den er virkelig dårlig sammenlignet med LPG-sektoren, som vi har megen interesse for her på ProInvestor.
På Finansavisen har de en rigtig god Awilco-tråd.
-
Tak for svar.
Jeg har allerede en alt for stor andel i lpg, og har haft en ret stor fortjeneste. Så tænkte jeg måske ville begynde og sælge lidt fra og over i andre rederier med potentiale.
Tak for linket til finansavisen, det vil jeg studere.God weekend.
-
I lige måde god weekend til dig. Oil-tankers har efter min mening et godt potentiale i de kommende år. Tilgangen af nye skibe er minimal.
Disclaimer: Jeg har Frontline, Okeanis, Hafnia og Odfjell.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Hvad tænker folk om Awilco LNG?