Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

NKT eller Solar A/S? Nyt kabellager (kabeltårne) i NL.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
5 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • A Offline
    A Offline
    Aktie-Zlatan
    wrote on sidst redigeret af
    #1

    NKT eller Solar A/S?

    Er PE (2023) stadigvæk ca 7,9 for Solar A/S? To uger tilbage og til dato ikke nogen 'profit warning' fra Solar A/S.

    Google Translate:

    "Leverer mere end 15 millioner meter kabel om året.

    »Solar Netherlands er en af ​​de største aktører inden for levering af kabler og er i top 3 i Holland. Vi leverer de fleste meter kabel til installationsvirksomheder, men vi vokser også til industrien. Vi har mere end 16.000 forskellige typer kabler i vores sortiment, og vi leverer mere end 15 millioner meter om året.'

    Sådan lyder ordene fra Stefan van de Meulen, der har været ansvarlig for at sammensætte udvalget af kabler i et år. Han fik sin erfaring som produktchef for forskellige detailorganisationer.

    "Udvidelsen af ​​DC er en stor udfordring. Først og fremmest at føre ordentligt tilsyn med flytningen af ​​kabelprodukterne fra Duiven. Nogle hjul og relaterede forsyninger er meget store, og det betyder, at der kræves særlig transport for at få hjulene til Alkmaar. Vi bygger også 2 automatiske 'kabeltårne', der bidrager til vores interne effektivitet. Vi øger vores leveringshastighed og kan udnytte pladsen på lageret bedre.

    Vi udmærker os ikke kun ved det høje antal meter vi leverer, men også ved vores evne til at skære tykke kabeltyper - op til 5x300mm. Vi udfører 16.255 kabelskær hvert år, hvilket er 67 pr. dag.

    Vi bemærker, at energiomstillingen også påvirker kabler. Efterspørgslen efter specifikke kabler vil stige, og vi vil skræddersy vores sortiment derefter.

    'Som Solar kan vi tilbyde en samlet pakke. Så hvis du bestiller solpaneler eller ladestandere, kan vi også rådgive, hvilke kabler der er brug for og levere dem. Det er vigtigt for os at levere denne merværdi. Vi vil gøre det nemmere og mere effektivt for vores kunder."

    https://nl.linkedin.com/company/solar-nederland

    Bonus (nogle måneder gammel/ny video):

    https://www.linkedin.com/posts/solar-as_solar-is-your-trusted-cable-partner-at-activity-7106879183481360385-CS1e?utm_source=li_share&utm_content=feedcontent&utm_medium=g_dt_web&utm_campaign=copy

    1 Reply Last reply
    5
    • H Offline
      H Offline
      Hyst
      wrote on sidst redigeret af
      #2

      Nu var Q2 jo ikke så imponerende, men kursen er jo også faldet en hel de.

      AO mått nedjustere - varmepumper m.m.

      Håber kablerne holder indtjeningen op - man antal ansatte stiger.

      Troede du holdt mere på AO?

      1 Reply Last reply
      2
      • A Offline
        A Offline
        Aktie-Zlatan
        wrote on sidst redigeret af
        #3

        Jeg ejer begge, men A&O er, i mine øjne, lidt bedre.

        1 Reply Last reply
        1
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user
          wrote on sidst redigeret af
          #4

          NKT dyrere på nøgletal, men de får også store ordre.
          Så skal de bare resultere i indtjenings vækst.
          Solar og NKT vil begge performe de kommende år.
          Hvem mest ????

          1 Reply Last reply
          2
          • E Offline
            E Offline
            EliotSpitzer
            wrote on sidst redigeret af
            #5

            Millionærklubben har igår bragt en tema-udsendelse, hvor der er en større gennemgang af NKT via et interview med NKT's CCO.

            1 Reply Last reply
            1
            • H Offline
              H Offline
              Hyst
              wrote on sidst redigeret af
              #6

              Man må vel følge strømmen, hvis strømmen ikke vil som man vil.

              "Solar har fået skåret kursmålet med 50 kr. til 700 kr. hos svenske SEB"

              Stadig en god udbytteaktie - CEO har ellers udtalt at de er meget stærk i at downsize alt efter efterspørgsel.

              Næste uger ved vi mere.

              1 Reply Last reply
              0

              Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

              Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

              With your input, this post could be even better 💗

              Tilmeld Log ind

              • Log ind

              • Har du ikke en konto? Tilmeld

              • Login or register to search.
              • First post
                Last post
              0
              • Debatforum
              • Seneste
              • Populære
              • Bruger