Hvordan forholder man sig som aktionær i en krigstid?
-
Hvordan forholder man sig som investor, når der er krig? Det er desværre et spørgsmål, der igen er aktuelt at forholde sig til oven på de frygtelige angreb i Israel.
Derudover følger Helge Larsen op på shippingsektoren og ser frem mod Q3-regnskaberne, hvor det bliver interessant at se, om virksomhederne igen vil blive straffet af aktionærerne, hvis de ikke kan vise tilstrækkelig vækst.Denne video er ikke en anbefaling om køb eller salg af aktier.
-
Hvis man lige nu kigger igennem Nasdaq OMX og Oslo Børs' nyheds-site, så bliver der altså ved at komme profit-warnings fra en pæn del selskaber.
På den positive side, kan man tilsvarende se, at der er mange selskaber der laver aktie-tilbage køb lige nu.
Men jeg vil anbefale, at folk herinde løbende følger det nyheds-flow der kommer fra de aktier som folk har fokus på.
Her er linket til Nasdaq OMX's nyheds-flow på aktier fra Danmark, Sverige og Finland.
https://www.nasdaqomxnordic.com/nyheder/selskabsmeddelelser
Og her er linket til nyheds-flow på aktier fra Norge.
https://live.euronext.com/nb/listview/company-press-releases/1061
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind