Q3 2023 regnskabs status - Nordiske Index
-
Hermed en status på det danske C25 index. Ingen selskaber har endnu rapporteret Q3 regnskaber, så i denne oversigt, er det pt. kun en status på de tekniske signaler.
Det ser ud til at forventninger til Q3 regnskaberne er overvejende positive, for det er ved at være et stykke tid siden, vi har set så mange købs-signaler. Men aktierne har nok også fået de prygl de skulle have i denne omgang, og derfor bør vi imo overveje at tanke op i vores porteføljer.
Efterfølgende kommer samme oversigt, for ...
DK Large Caps (uden for C25)
DK Mid Caps
DK Small Caps (kun udvalgte selskaber, dvs. ingen fodbold klubber og lign.)... og så samme øvelse for Sverige, Finland og Norge.

-
Hermed en status på det norske OBX 25 index.

-
Hermed en status på det danske Large Cap index (udenfor C25).

-
Hermed en status på det danske Mid Cap index.
De 4 bedste risk/reward cases (kun ud fra TA) er pt.
- Matas
- North Media
- Tivoli
- UIE

-
Hermed en status på det svenske S30 index.
De 5 bedste risk/reward cases (kun ud fra TA) er pt.
- Boliden
- Ericsson
- Essity
- H&M
- Tele2
PS: H&M er som altid, et af de første selskaber, der rapporterer deres kvartals regnskab.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind