Investeringspodcasten 190: Danske aktier i bad standing?
-
Kommer vi til at se mere af september i oktober med danske aktier i stor kursderoute? Blandt andet har Vestas og Ørsted haft en bemærkelsesværdig kursudvikling. Derudover kommer Hansen og Larsen også ind på Teslas 3. kvartalsleveringstal, og hvordan en USD-stigning kan understøtte danske life science-selskaber. Slutteligt tager værterne en sidste flyvetur med SAS.
00:00 - 00:58 Intro
00:58 - 04:25 Danske aktier i stor kursderoute
04:25 - 08:49 Vestas, Ørsted og andre bemærkelsesværdige kursudviklinger
08:49 - 11:56 Succes vs. fiasko er en hårfin balance
11:56 - 15:17 Tesla - kommentarer til 3. kvartalsleveringstal
19:02 - 21:31 USD-stigning og dansk life science
21:31 - 27:05 En sidste flyvetur med SAS -
Ørsted: Er forudsætningerne for en nedskrivning opfyldte? https://www.proinvestor.com/boards/115938
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind