Brdr. Hartmann
-
Læs Aktier og Investerings analyse af Brdr. Hartmann
Https://aktier-og-investering.dk/aktieanbefaling-paa-brdr-hartmann/
-
Tak Hava, Du mu meget gerne dele i de to eksisterende Hartmann tråde, så sletter jeg denne efterfølgende.
-
Når vi kigger lidt tilbage i tiden - øvelse gør mester
"Thornico tilbød i slutningen af 2011 95 kr. pr. aktie i Brdr. Hartmann, et tilbud, som kun tiltrak ganske få aktionærer. Bestyrelsen vurderede, at tilbuddet var alt for lavt".
Så venter vi 10 år mere må vi vel forvente et tilbud omkring de 1000 kr, mens værdien af selskabet nok bliver langt højere til den tid.
Det bliver interessant at hvordan "Bestyrelsen" vil vurdere det nuværende tilbud.
https://borsen.dk/nyheder/penge/thor-stadil-vil-ikke-byde-paa-resten-af-hartmann-3rybt
-
Og for underholdnings skyld bestyrelsens redegørelser fra dengang.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind