Matas
-
Matas ser ud til at rebounde og med en multi-dobling af omsætningen undervejs antager jeg at vi snart får sprunget gamle rekorder. Men .. så langt så godt:
Macd dagschart efter fibonacci test:
Trend:
Potentielt forløb efter "undertest" af/retracement af bund:
I disse tider .. ja, vi krydser fingre !
Mvh
Ps. Target 130 må anses for rimeligt. Well ....
-
Hej, ja matas er god endnu, min bedste og største investering.
Nu mener jeg du har gjort en del i chemometec ( måske husker jeg forkert) jeg synes den kunne ligne noget til opsamling, dobbelt bund, eller er det fortsat en faldende kniv? Hvad siger TA om den? -
Matas Direktør havde for godt et år siden ca. 50.000 aktier. I løbet af et år blev de akkumuleret til ca. 150.000 aktier. Heraf har Direktøren så solgt ca. 50.000 med en almindelig fin profit, altså 1/3. At brokke sig over det er simpelthen noget pjat ! W-Wedellsborg har altså stadig ca. 100.000 aktier tilbage.
Mvh
-
Hvem har brokket sig over det?
-
Matas - der har været noget snak på Nordnets "Shareville" samt tidligere indlæg. Så ville egentlig bare sætte en pointe omkring disse aktieanskaffelser og salg og sætte et perspektiv. Men beklager det sene svar.
@Esset - har valgt ikke at vise TA på Chemometec. Qua det store short-antal giver TA ikke mening. Shorterne modarbejder bevidst TA, hvilket vi jo så jævnligt har set. Det bliver nyhedsstrømmen der kommer til at afgøre kursen.
Generelt synes jeg almen TA har vanskelige vilkår for tiden. Uberegneligheden synes at stå i front.
Mvh
-
TheNote Ovennævnte spørgsmål om Matas skyldtes alene min aktuelle uvidenhed om status for aktien, som kunne være en købskandidat (jeg har tidligere ejet aktien). Og det var her jeg faldt over CEO'ens store insidersalg i september.
Jeg har for længst opgivet, at følge udviklingen i ca. 40-50 interessante aktier dagligt. Derfor mit banale spørgsmål, som blot var et "søge-viden-spørgsmål" om aktien inden et eventuelt køb;-)
-
Matas tråd - update fra 28.nde sept. fra Proinvestor.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind