Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Cloudberry Clean Energy (Norsk selskab)

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
5 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • NordicStockN Offline
    NordicStockN Offline
    NordicStock
    wrote on sidst redigeret af
    #1

    God tirsdag aften 5. sep

    Jeg har fundet denne ret nye aktie på den norske Oslo Børs. Selskabet hedder Cloudberry Clean Energy (Ticker: CLOUD).

    Kort om selskabet:

    Cloudberry Clean Energy ASA is a Nordic energy company that owns, develops, and operates hydropower and wind power plants in Norway and Sweden. The company produces renewable energy for future generations, with an ambition to develop a sustainable society and create value for stakeholders. The company has three revenue generating segments and one cost-efficient corporate segment. Development segment consists of green-field projects both onshore and off-shore. Production segment is engaged in operating assets, with power sold in the spot market and under fixed price Power Purchase Agreements. Operations segment delivers services such as asset management of hydro and wind assets, including digital solutions.

    Som i kan se i regnskabs-oversigten, så har de siden Q2 2022 virkeligt leveret en imponerende INDTJENINGS vækst, samt en endnu mere imponerende OMSÆTNINGS vækst.

    • I den tekniske model har vi fået lavet en dobbeltbund i kurs 9,77 NOK
    • Derefter er det en flot stigning i RSI og et frisk købs-signal i MACD.

    Så den synes jeg i bør overveje at købe ... og jeg har sat en købs-ordre over til i morgen tidlig.

    Man må sige, at de få ENERGY & UTILITIES selskaber har vind i sejlene lige pt. og det synes jeg man bør udnytte.

    Er der nogle af jer der kender selskabet og evt. har købt aktier i det?

    Det er ikke en aktie jeg vil anbefale til pensionen, dertil er energy-markedet for volatilt imo. Men et godt solidt trade indtil energi-priserne begynder at normaliseres, for så skal den sælges.

    Jeg håber et par af jer, vil holde øje med hvornår RSI topper omkring de 70-75, og så sælg den. Og derefter tror jeg der kommer en runde 2 (wave 2) i aktien, så det vil være rart hvis et par af jer, som er frisk på at købe aktien, gider at holde øje og sige til når i sælger igen.

    115199_TA_NO_Cloudberry.jpg
    115199_FA_NO_Cloudberry.jpg

    1 Reply Last reply
    6
    • NordicStockValueN Offline
      NordicStockValueN Offline
      NordicStockValue
      wrote on sidst redigeret af
      #2

      Jeg er helt enig i at Cloudberry Clean Energy er interessant til svingtrading. Jeg fandt faktisk den aktie for nogle dage siden sammen med cirka 50 andre, hvor udvælgelsen havde strengere krav end blot positiv revenue og profit udvikling.

      Jeg har kaldt den strengere udvælgelse for Ultra positive, og hvis det har interesse, så kan jeg poste listen i debat forummet?

      1 Reply Last reply
      5
      • TeamGarlicT Offline
        TeamGarlicT Offline
        TeamGarlic
        wrote on sidst redigeret af
        #3

        Meget gerne, NordicStockValue 🙂

        1 Reply Last reply
        3
        • NordicStockValueN Offline
          NordicStockValueN Offline
          NordicStockValue
          wrote on sidst redigeret af
          #4

          Hermed listen over Ultra positive jf. NordicStockmetoden (og det er ikke mig 😉 ), hvorved opgøres procentmæssig positiv udvikling på Revenue og Profit seneste kvartal ift. kvartal sidste år.

          Listen viser udviklingen det seneste halvår for Revenue og Profit og medtager kun de mest positive procentmæssige udviklinger. Derfor navnet ULTRA POSITIV

          115211_NordicStock_ULTRAS.pdf

          1 Reply Last reply
          5
          • NordicStockN Offline
            NordicStockN Offline
            NordicStock
            wrote on sidst redigeret af
            #5

            Det er virkeligt fedt, at du tager over med din egen metode, og at du også deler op i POSITIVE & ULTRA POSITIVE.
            Man kender bare en ULTRA POSITIVE aktie, når man ser kombien af regnskabs-historik og den tekniske analyse. Det er ikke så ofte man ser dem, men man er ikke i tvivl, når man finder dem 🙂

            1 Reply Last reply
            4
            • NordicStockValueN Offline
              NordicStockValueN Offline
              NordicStockValue
              wrote on sidst redigeret af
              #6

              Tak NordicStock.
              Jeg er glad for, at du kan lide det 🙂

              1 Reply Last reply
              1

              Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

              Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

              With your input, this post could be even better 💗

              Tilmeld Log ind

              • Log ind

              • Har du ikke en konto? Tilmeld

              • Login or register to search.
              • First post
                Last post
              0
              • Debatforum
              • Seneste
              • Populære
              • Bruger