Novo Nordisk om 10 år
-
Kommer de til at sidde tungt på fedmemarkedet, så er 16-20 pct ikke urealistisk, men er det ikke tilfældet kan kursen være lavere end i dag.
-
De første par år er det udbygningen af kapacitet, der begrænser omsætningen. At Ely Lilly kommer på banen, har begrænset betydning, da de også har begrænset kapacitet, og markedet er enormt. Jeg så forleden, at JnJ lukker ned for en vaccinefabrik i Belgien, det kunne måske være en genvej til mere kapacitet, fremfor at skulle bygge nyt fra bunden.
-
Måske bliver kapacitetsproblemerne permanente. Flere studier synes jo at vise, at semarglutid er kuren mod næsten alle dårlig domme: Diabetes, Overvægt, Hjerteproblemer, Alzheimer's, you name it

https://link.springer.com/article/10.1007/s11095-022-03302-1
-
2.500, meget vækst er indregnet i kursen allerede.
-
For 2 år siden havde jeg en idé om en kurs i 1300 til 1600 på den meget lange bane (10 år frem). Det gik så noget hurtigere, og i dag tænker jeg strategisk sådan, at Novo beholder jeg uanset fremgang, stilstand eller ligefrem tilbagegang. Historisk har Novo en evne til at komme tilbage. Og mon ikke Novo i dag kan tiltrække de bedste forskere til udvikling af de nye produkter som skal sælges om 10 år og frem.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind