Brdr. Hartman
-
Paladsrevolutionen blev i dag gennemført på den extraordinære generalforsamling.
De to nye medlemmer af bestyrelsen kommer fra Thornico's "egne rækker".
https://www.hartmann-packaging.com/media/4804/hartmann-notice-egm-12-july-2023.pdf
Den afgående formand lød ikke videre glad.
-
Den ny bestyrelse:
https://via.ritzau.dk/ir-files/13559582/6990/10555/Course of EGM 2023.pdf
-
Det er ikke kommet helt frem endnu.
Thornico Holding har tilkendegivet sin hensigt om at foreslå valg af nye bestyrelsesmedlemmer til afløsning af flere nuværende medlemmer herunder formanden med henblik på at styrke majoritetsaktionærens nærhed til den strategiske beslutningstagning og ledelse i Hartmann i henhold til ledelsesmodellen anvendt på tværs af andre datterselskaber i Thornico-koncernen, fremgår det af en meddelelse fra Hartmann.
samtidig:
Majoritetsaktionæren har i forbindelse med beslutningen udtrykt tilfredshed med bidraget fra de nuværende bestyrelsesmedlemmer og Hartmanns indsats.
Vedtaget med hovedaktionærens 68% uden spørgsmål.
-
Marianne Schelde har tidligere være del af bestyrelsen men fratrådte sidste år, men er nu med igen.
Hun har en del at se til hvis i slår hende op på cvr.Men ja, hvorfor så kort tid efter den ordinære generalforsamling?
Den afgående formand ville ikke gå ind i de diskussioner de havde med "enkelte" aktionærer, hvilke kunne tyde på uenighed.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind