Brdr. AO Johansen - trend
-
Brdr. AO Johansen - trend graf.
Som det fremgår er der etableret en support omkring kurs 74.Men aktien har også været i ned-trend siden februar.
Nu har den så brudt igennem trend-linien. Måske et signal om, at vi skal lidt op?
-
Hej Prof-INV-DK. Det kan der være tegn på. På weekly chart er det lange snit besøgt med succes. RSI14 er på vej op og ditto er MACD. SMA20 er lidt udfordret indtil bruddet af 80-81.Jeg synes persopnligt, at der skal lidt mere til før den er købsmoden. Hvad tænker du om købssignal ?
-
Det lader til at vi allerede i dag igen igen skal ned og teste 74-niveauet. Hvis det holder, så synes jeg det er en stærk support.
-
Gode aktier på lang sigt. A&O Johansen er en. Fra 55.30.
https://open.spotify.com/episode/1qHURME03TjJL2uxebEo41?si=s3DqsjAOQIC2UTPeaSxVrw&nd=1
Ikke kun svenskere, men også tyskere, liger A&O.
https://augustusville.substack.com/p/portfolio-update-june-2023
-
@Aktie-Zlatan, kan du hjælpe?
-
"Gode aktier..." (pluralis)
Magnus snakker fra 55.30. Vedr. A&O fra 56.40.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind