God rammeaftale
-
God ramme aftale hvilket er yders positivt.
På kort sigt lidt usikkerhed, da NKT skriver at senest ultimo Maj, vil der blive udmeldt evt aktieemission. -
Usikkerhed, jo. Men den emission synes ikke helt så farlig, da den ikke kommer af nød men mere mhp at opskalere kapaciteten, så man netop kan håndtere de store ordrer man håber/forventer kommer.
-
Ja, fantastisk vi har virksomheder i DK, der pga stor efterspørgsel og ekspertise er nødt til at udvide produktionsfaciliteterne.
Det er da et luksusproblem 
-
Glemte lige at jeg tænker på Novo og NKT

-
NKT har i dag to 'vigtige' fabrikker. Køln og Karlskrona. Kapitalejerne er vel næppe danskere over en kam, men Ok hovedkontoret ligger i Danmark.
Der er udlovet en plan for kapitalforøgelsen senere dennes. Tror det bliver en 'normal' og ikke en målrettet emission. Vi får se. Jeg har stor tro på NKT.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind