Siemens Gamesa / delisted
-
Hej, er der andre som ejer denne aktie, min står på Saxo bank som "delisted" har skrevet til banken for flere uger siden, men de har endnu ikke svaret
Er den afnoteret og hvis ja, hvornår vil pengene gå ind på min konto? -
Overtaget og afnoteret:
https://www.energy-supply.dk/article/view/893930/siemens_gamesa_hopper_af_borsen
Så må du bare vente på at blive tvangsindløst. Den slags kan jo godt tage nogen tid, og dine penge er bundet imedens.
Det undrer mig helt ærligt, at du ejer en aktie, men ikke er klar over hvad der sker omkring den af væsentlige begivenheder. Typisk sælger man inden afnotering i den situation, så pengene ikke låses i en periode.
-
Tak for svar, har kun en mindre position i denne aktie, og da jeg har en del aktier, så må jeg have overset beskeder fra Saxo Bank vedr denne!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind