CFD handel hos Saxo
-
Er der nogle herinde der har handlet CFD certifikater gennem Saxo Bank, og hvad er jeres erfaringer med deres spread på 1 euro? Er der andre der har oplevet, at deres spread er variabel, også selv om der står 1 euro på tickeren ? At ved bundniveauer kommer den ikke helt ned og tester igen - altså at spreadet er 1+ . Er der andre der har oplevet, at der ved f.eks nøgletal, mangler der op til 50 pips i at nå den rigtige bund, i forhold til andre charts, som jeg har til at køre sideløbende ??? Er der andre herinde der har lignende oplevelser ??
-
Saxo bank har et alt for højt spread
se en lang gennemgang her https://www.youtube.com/watch?v=fnAO6hyVwaQ -
eToro er billigere m.h.t CFD trading. Jeg har testet både eToro, Interactive Brokers m.m. Foretrækker dog SaxoTraderGo som samlet set er bedre efter min mening. Koster lidt mere men fungere 100%. Lidt som en BMW er lidt federe end en Opel. Vil til enhver til foretrække, at handle CFDer i.f.t gearede bull / bear certifikater som også kan være meget dyre at holde i lang tid.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind