Powell taler - markedet falder
-
De seneste dage har jeg skrevet meget til mine medlemmer omkring situationen i USA, rentepolitikken og ikke mindst, hvad der skete under mødet i går, hvor kurserne pludselig droppede.
I videoen her til min engelske youtubekanal kommer jeg ind på netop disse faktorer.
Jeg kigger også på, hvorfor jeg ikke mener, at situationen med bankerne i USA er helt så alvorligt, som mange gerne vil gøre den til, og jeg kommenterer også på den seneste udvikling, hvor FED har pumpet nogle penge tilbage i systemet, skønt de var i gang med såkalt QT.Lyder dette enormt nørdet, så er det helt ok. Jeg plejer bare at anbefale mine medlemmer at have en nogenlunde forståelse for økonomien, renterne osv., idet det ofte kan holde en ude af nogle helt tossede aktier/sektorer.
Skriv endelig hvis I har spørgsmål.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind