Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Kunne vi spotte bankproblemerne i grafen for længe siden?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
0 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    Markettimer
    wrote on sidst redigeret af

Hej alle,
    Så har jeg lavet endnu en lille video på min engelske Youtube-kanal, som jeg lige vil dele med jer også.

I videoen her tager jeg et kig tilbage på en række af de krakkede banker (SVB, Silvergate, Signature Bank osv.) og kigger på, om vi med simple TA-midler kunne have spottet for længe siden, at de store spillere var på vej ud af dette marked.

Jeg er klar over, at det kan virke let købt, at kigge på krakkede aktier "i bakspejlet", men gang på gang ser jeg bare, at aktier, der "pludseligt" krakker, har vist salgssignaler får mange måneder siden, hvis man vidste, hvad man skulle kigge efter.

Så her får i en simpel gennemgang af, hvad jeg kigger på, når jeg laver trendfollowing-analyser på en graf.

1 Reply Last reply
    4

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
    • First post
      Last post
    0
    • Debatforum
    • Seneste
    • Populære
    • Bruger