Fejl i skatteopgrøelse Saxobank indberettede handler)
-
Jeg har lavet lidt stikprøver - og jeg kan se ikke alle handler er blevet indberettet. Jeg er lidt langsom i det her... Umiddelbart kan jeg godt gå igennem stock ticker per stock ticker.
Men så skal jeg manuelt indbrette ændringer... Hvilket nok giver bedst mening når Saxobank har indberettet alt tænker jeg? Hvad ville i gøre? Skats telefon ang. værdipapirer er vist så overbooket man ikke engang kan komme på venteliste på linjen

Er der andre som oplevet det? Kontakter i skat eller saxobank?
-
Helt konkrekt er der en difference på ca. 35.000 DKK
Det er lidt tricky for Saxobank opgørelse over lukkede/realiserede positioner kun opgives i kontoens valuta... Så det minus der står i dollars der har jeg ikke fundet en god måde at omregne til DKK (siden skiftende valuta kurser)
Men går igennem med stikprøver ligenu. (Fx meta skiftede stock ticker så oplagt gå den igennem manuelt.)
Men jeg spkulerer bare på at hvis der er fejl, så er der en hvis chance for det rettes senere... men ja...
-
Green Tea - Du må bare lave lidt hård arbejde og selv gennemgå det hele. Særlig amerikanske aktier er en udfordring.
Jeg var igennem møllen med hver enkelt handel for 3 år med alle aktierne i porteføljen hos Skattevæsent. Men enden på visen blev at jeg faktisk fik penge tilbake.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind