SVB kollaps
-
Lars Krull (bankforsker) om regnskabsprincippet og danske banker.
https://finanswatch.dk/Finansnyt/Pengeinstitutter/article15317704.ece -
Det var så lige lidt for tidligt. Op 4% og så ned 10%.....
Jeg holder ved lidt endnu for at se om ECB har styr på tingene eller om Europa endnu engang først gør det nødvendige når kniven er for struben....Det her burde ikke udvikle sig til nogen som helt form for krise, og hvis det gør er det ren inkompetence fra myndighedernes side.
-
-
Suk - måske man skulle øge.
Credit Suisse har været lidt i vælten på det sidste, og med Commerzbanks baggrund kan det hurtig smitte af, selv om det faktisk er begyndt at gå ganske godt for Commerzbank. Polen stadig et problembarn.
Men skat vil absolut have mine penge, så må lige afvente Skat's og Nobles reaktion på mine henvendelser.
-
Ja - men hvordan hænger det sammen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind