Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Ny tråd feb. 2023 - Nyt Parkinsonforsøg i Australien!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
443 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    Milito
    wrote on sidst redigeret af
    #88

    Jeg har stor respekt for den tid som du ligger for Anavex, men desværre er mange af tingene jo formodninger fordi, at Anavex selv er fuldstændig stumme.

    Hvor lang tid tager det normalt/traditionelt set med tredje part og et Peer review? Er der nogle der kan byde ind her af erfaring.

    1 Reply Last reply
    3
    • V Offline
      V Offline
      vestasfan
      wrote on sidst redigeret af
      #89

      Snart under 8 dollar, jeg fatter ikke at alle disse positive data mv., bliver oversat til det her. Det her kan fandme ikke kun tilskrives US biotek. Min største positioner er Fingerprint cards og Anavex, det kan en beostær eller en han chimpanse i Københavns Zoo gøre bedre..

      1 Reply Last reply
      6
      • K Offline
        K Offline
        Kyed01
        wrote on sidst redigeret af
        #90

        Dygtige Trainguy1 på Stocktwist har kontakted Anavex presse officer som følger:

        Trainguy1
        6:37 AM
        $AVXL I sent several questions to Anavex IR requesting details about clinical trials. They declined to respond, but finished their reply with the following blurb, which provides optimism for Q2.

        "We are working on a number of initiatives, including updating the powerpoint and releasing additional press releases, but at this time we have no further comment."

        1 Reply Last reply
        4
        • K Offline
          K Offline
          Kyed01
          wrote on sidst redigeret af
          #91

          5 af bestyrelse medlemmerne har fået tildelt muglighed for at købe aktie "options" i slutning af march måned.
          50.000 stk til 8.57$ per person.

          De kan så købe de aktier imellem 31/3-2024 og senest 31/3-2033 til 8.57$ uanset hvad prisen er på market.

          Ikke en dårlig ting at have i sin kontrakt, isaer ikke hvis Anavex bliver godkendt i en eller flere indikatorer.

          Det hjælper nok meget på at de mennesker bliver i firmaet HVIS de tror på casen og arbejder hårdt, en gulerod foran næsen om man vil.

          SEC.gov | Your Request Originates from an Undeclared Automated Tool

          favicon

          (www.sec.gov)

          1 Reply Last reply
          5
          • D Offline
            D Offline
            deleted-user
            wrote on sidst redigeret af
            #92

            Anavex. Generalforsamling den 23. maj 2023 - med fremmøde.

            Just a moment...

            favicon

            (quantisnow.com)

            Disse optioner er ikke meget værd, sålænge aktiekursen er på nuværende niveau og under 8,57 $.
            Måske de ville have foretrukket kolde $, hvis fremtiden så dårlig ud?
            Stemningen og spørgsmålene ved den kommende GF, bliver ulige mere positive med evt. gode nyheder før - de seneste år har han kunnet "gemme" sig bag en skærm og mere eller mindre sorterer i de evt. kritiske spørgsmål.
            Vi må se hvor "kold i r...." Missling eller om han for en gang skyld leverer noget med kød på?

            Tildelingen af optioner må alt andet lige tolkes positiv.

            1 Reply Last reply
            7
            • F Offline
              F Offline
              Fandel
              wrote on sidst redigeret af
              #93

              Tak Kyed01. Det er ikke for at lyde som en jubel idiot, men jeg tror de om ganske kort tid, rydder alle forsider...

              1 Reply Last reply
              3
              • F Offline
                F Offline
                Fandel
                wrote on sidst redigeret af
                #94

                Enig Tasso1...

                1 Reply Last reply
                3
                • troldmandenT Offline
                  troldmandenT Offline
                  troldmanden
                  wrote on sidst redigeret af
                  #95

                  Det er røverri ved højlys dag. En warrant pakke som den der. Hvor man har 10 år til at udnytte den.

                  3 år hvor man "optjener" 1/3 hvert år. Det andet er bestyrelsen der beriger sig selv.

                  1 Reply Last reply
                  4
                  • K Offline
                    K Offline
                    Kyed01
                    wrote on sidst redigeret af
                    #96

                    Jeg vil blive meget skuffet hvis Missling ikke kommer med betydelige nyheder før generalforsamling den 23 maj og han kommer rigtigt i skudlinjen.

                    Jeg ser det som positivt at det bliver et åbent møde da han overhovet ikke virker som typen det kan lide at have sure aktionærer som måske råber af ham og skriger; hvad fxxxxx er meningen!!!!!

                    Saa baseret på det tror jeg der kommer noget nyt med kød på og han for en dag i solen den 23 maj.

                    @Troldmanden; er det ikke meget normalt i USA?

                    1 Reply Last reply
                    4
                    • B Offline
                      B Offline
                      Boersboe
                      wrote on sidst redigeret af
                      #97

                      @anavex
                      Min mistillid til firmaet vokser kun. Holder fast i min plan... de kan jo overraske.

                      Men historikken siger noget andet. Jeg tror ikke på nogle store nyheder inden GF. Ønsker de kun AD resultaterne ud i en peer-review når de det aldrig inden slutningen af maj. Særligt ikke fordi de har taget år om at analysere nogle af deres andre studier... til gengæld ser jeg frem til at nogle måske koger over til den GF.

                      1 Reply Last reply
                      8
                      • TDT123T Offline
                        TDT123T Offline
                        TDT123
                        wrote on sidst redigeret af
                        #98

                        De har selv solgt aktier til en kurs lidt over kurs 10$ som gav et provenue på 7,7 mil $ læste jeg et sted, de var vist gået efter 50 mil.... Kan ikke lige huske hvor jeg læste det..

                        Lidt surt at sælge aktier til +10$ hvis der er super fantastiske nyheder på vej, og pt mangler de jo ikke penge.

                        Så med forbehold for overstående, da jeg ikke lige kan vedhæfte link.

                        Mvh

                        1 Reply Last reply
                        3
                        • SolsenS Offline
                          SolsenS Offline
                          Solsen
                          wrote on sidst redigeret af
                          #99

                          Jeg har set lignende, men det var Annovis Bio (ANVS) det drejede sig om.

                          Anavex søger en stilling besat til leder af R&D med reference til direktøren. Hvis ikke det er en erstatning for en tidligere ansat, er det positivt, at de har mod på at ansætte flere.

                          Mon ikke vi bare skal have lidt mere tålmodighed.

                          Partneraftale er min drøm 🙂

                          God påske !

                          1 Reply Last reply
                          5
                          • D Offline
                            D Offline
                            deleted-user
                            wrote on sidst redigeret af
                            #100

                            Anavex 10 stillingsopslag og nyt patent.

                            https://www.anavex.com/job-opportunities

                            403 Forbidden

                            favicon

                            (image-ppubs.uspto.gov)

                            Missling på en konference den 1.-2. Maj.
                            https://events.precision-globe.com/single-event/precision-in-clinical-trials-summit-boston-may-1st-2nd2023

                            Alt dette er dog ligegyldigt, hvis skidtet ikke skulle virke!!
                            Ville man forsætte med især at ansætte flere folk, hvis man ikke havde bare nogenlunde gode data?
                            Ville man ikke spare på resurserne, fremfor at udvide arbejdsstyrken og øge aktiviteten?

                            Anavex`s kommunikation til os aktionærer og markedet er meget mangelfuldt - mildt sagt, men de må ikke ligge inde med oplysninger, som f.eks modsiger deres udmelding om, at de opnåede de både primære og sekundære mål i AD fase 2/3 forsøget den 1. December 2022 - dette ville sandsynligvis føre til søgsmål og konsekvenser fra SEC mm.
                            At de formår at hente en 3. tidligere FDA ind (efter data fra AD fase 2/3) og at uvilligdige eksperter ser 2-73 som bedste bud på en behandling i Parkinson peger i en positiv retning.

                            Reelt kan vi ikke vide noget med sikkerhed pga. den mangelfulde kommunikation, men Anavex ligner ikke et selskab, der er på vej til at lukke og slukke - tværtimod!

                            Kursudviklingen for XBI-indekset (forsøg f.eks at sammenligne kurven for Anavex og XBI fra 1/1 2023 frem til nu - bevægelserne er lidt forskudte, men næsten synkron) og for rigtig mange andre selskaber har været ramt af den generelle usikkerhed i markedet og især selskaber uden garanti for indtjening som Anavex er nok ikke der de fleste sætter deres penge i krisetider - der vægtes generelt nok her mest på stabilitet og "sikker selskaber".

                            Tror stadig på casen og en afklaring seneste i løbet af 2. halvår af 2023 med Peer Review for AD og RETT fase 3 data fra Excellence.
                            Det er dog biotek og her er intet reelt sikker, før man har en endelig markedsgodkendelse i hånden!

                            1 Reply Last reply
                            10
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #101

                              Mange spørger sig selv: Hvorfor kommer de ikke videre med forsøgene.

                              Jeg har to mulige forklaringer.

                              Enten afventer de funding i form af en partneraftale eller på lidt længere sigt en sikkerhed for penge fra voucheren (approval rett børn).

                              Eller er det netop den forbedrede version af Blarcamesine de afventer - jf patentet, som Tasso henviser til. Måske mindre dosering og mindre bivirkninger.

                              IR har udtalt for længe siden, at de ville søge AD approval i år. Jeg tvivler på, at de selv ansøger. De bør have en større partner med ind over ansøgningen, da det kræver erfaring og store ressourcer at udarbejde en sådan.

                              Så min vurdering er, at først en partner og så igangsættes forsøgene - Missling har sagt på en cc for nylig, at ventetiden på de planlagte forsøg snart er slut.

                              Det tager måneder at lukke en partneraftale, hvorfor tålmodighed er et must i biotech.

                              1 Reply Last reply
                              7
                              • D Offline
                                D Offline
                                deleted-user
                                wrote on sidst redigeret af
                                #102

                                Anavex. Lane Simonian fra Seeking Alpha.

                                Access to this page has been denied

                                px-captcha

                                favicon

                                (seekingalpha.com)

                                Konklusion for Anavex - Lane Simonian er stadig positiv trods anmærkninger på div. udmeldinger fra Anavex og deres måde at præsenterer de hidtil ellers tilsyneladende positive resultater.

                                Anavex might still perform somewhat better than Aricept and simufilam for mild cognitive impairment and mild Alzheimer's disease because in addition to being a sigma-1 receptor agonist, it may also acts as a direct antioxidant. More importantly that combination can potentially almost stabilize early stage Alzheimer's disease for at least two to three years. For that reason, Anavex likely remains a good investment, despite underlying issues regarding its data.

                                Anavex's blarcamesine acting as a sigma-1 receptor (with its amine and methyl groups) and as a possible antioxidant (as a tetrahydrofuran derivative) not only slows down the production of oxidants, such as hydrogen peroxide and peroxynitrite, it also may partially remove these oxidants and reverse part of their damage and thus help nearly stabilize mild cognitive impairment and mild Alzheimer's disease for at least three years. For certain individuals who respond well to the drug without major side effects, it offers some hope in a field littered with failures or "manufactured" successes.

                                1 Reply Last reply
                                6
                                • D Offline
                                  D Offline
                                  deleted-user
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #103

                                  Anavex. Ansatte gennem årene + de 10 nye opslag.

                                  2013...Dr. Missling is hired
                                  2014 = 4 employees
                                  2015 = 7 employees
                                  2016 = 10 employees
                                  2017 = 10 employees
                                  2018 = 13 employees
                                  2019 = 16 employees
                                  2020 = 20 employees
                                  2021 = 25 employees
                                  2022 = 38 employees

                                  Ligner som nævnt ikke et selskab, som ikke tror på en positiv fremtid?

                                  1 Reply Last reply
                                  9
                                  • P Offline
                                    P Offline
                                    PALO
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #104

                                    Hvad er, efter jeres mening, et realistisk 12 måneders kursmål for Anavex? Analytikerne ligger mellem 28$ og 58$, men umiddelbart skal der jo ske noget helt ekstraordinært, hvis den pludselig skal derop. Hvad tænker i? Fremragende vidensdeling her i tråden, tak for det!

                                    1 Reply Last reply
                                    4
                                    • H Offline
                                      H Offline
                                      Hyst
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #105

                                      Spørgsmålet er om det er det vidundermiddel som mange udråbte det til, eller om det blot giver en forbedring.
                                      Bivirkningsmæssig er det langt bedre end andet men der mangler overbevisende data lader det til.

                                      Jeg holder stadig de ca. 4% af mine investeringer i Anavex, men satser ikke hele butikken.

                                      Tasso's link fra Seeking Alpha er værd at læse - bemærk: "Anavex might still perform somewhat better......"
                                      Om han er kvalificeret til at udtale sig ved jeg ikke.

                                      Vi venter fortsat på overbevisende data der anerkendes af den videnskablige verden.

                                      1 Reply Last reply
                                      4
                                      • SolsenS Offline
                                        SolsenS Offline
                                        Solsen
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #106

                                        De har vist, at Blarcamesine har signifikant effekt i Parkinson, Alzheimers og Rett.

                                        Hvor er tvivlen 🙂

                                        Message bords er håbløse at læse. Fyldt med tosser og kun få kan bevare fokus på hvad der er sandt og falsk.

                                        Jeg sover godt og på et eller andet tidspunkt kommer belønningen. Men det er muligt, at vi skal meget igennem inden.

                                        1 Reply Last reply
                                        10
                                        • K Offline
                                          K Offline
                                          Kyed01
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #107

                                          PALO1: Umuligt at sige selvfølgelig, analytikere er generelt konservative.
                                          Analytikere har langtfra altid ret, de kommer med et kvalificeret gæt.
                                          En godkendelse i en af de sygdomme som Anavex kører forsøg i vil "trigger" en kurs eksplosion af rang.
                                          Det er netop derfor så mange af os er i biotech, 1000-2000% over få dage er set før.
                                          Det er ikke nemt at finde det rigtige selskab, langt de fleste fejler, isaer i CNS sygdomme, 98% eller der omkring.

                                          Der er ikke tvivl om at Blarcamesine (2-73) virker efter min mening, spoergsmaalet er bare hvor godt virker det.

                                          Det er mit ukvalificeret gæt, ha-ha.

                                          1 Reply Last reply
                                          7

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger