USA - Midtvejs valg.
-
USA,s midtvejsvalg kan få stor betydning for aktiemarkedet.
Det er åbenbart gængs tanke at republikansk sejr kan få gang i økonomien.
I forvejen er der nu aflagt langt størstedelen af regnskaber og en vis "udfladning" i generel markeds interesse må forventes. Du kan se det på at rigtig mange dagschart på dine aktieportefølge udviser topnings adfærd. Så .. check din portefølge.
Men .. hold øje med valget:
https://www.nbcnews.com/politics/midterm-elections-2022
mvh
-
Egentlig sjovt at aktiemarkedet kan se det gode i at vi har en gal mand i Rusland, en magtsyg ny Mao i Kina, og nok snart suppleret en rablende gal jubelidiot i USA. Man man siger jo, at ondt skal med ondt fordrives, så ud fra den betragtning er det jo godt med idioter alle vegne. Åbenbart.
Som om man fornemmer markedet gerne vil op. Rentetoppen må være nær uagtet den kan blive skubbet lidt. Og så er der Ukraine....som jeg synes udsender bitte små forsigtige signaler som måske, måske ikke, lugter af at de er ved at være klar til at snakke fred.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind