Købte mer Solar A/S (PE=6, ca 16 % udbytte)
-
Er ESG til PE=6 ikke tilstrækkelig billig for andre end mig og CEO?
"Tredje kvartal var endnu et stærkt kvartal med høj organisk vækst og forbedret
indtjening. Vores strategiske fokusområde Klima & Energi bidrog til det stærke
resultat med en organisk vækst på lidt over 100% i tredje kvartal. Vi forventer, at
Klima & Energi opnår en omsætning i 2022 på ca. DKK 1,2 mia. med en solid
indtjening.Gennem de senere år har vi haft succes med at diversificere vores forretning, og
vi er dermed blevet mindre afhængige af nybyggeri. Den årlige omsætning fra
projektsalg, der primært relaterer sig til nybyggeri, forventes at være omkring
DKK 2 mia. (kommentar: ca 14,6 %) med marginalt lavere indtjening end gennemsnittet for vores
installationssegment."https://www.solar.eu/investor/news/news-page/?pressId=2518212&lang=en
-
-
Aktie-Zlatan , er vaeksten i Solar ikke lidt sloev? Jeg kan bedre finde faelles fodslag med dig hvad angaar AOJ.


-
A&O er bedst, men siden Solar solgte BIMobject og virksomhederne i Europa (Belgien, Tyskland og Østrig?), så er også Solar alt for billig.
Jeg har ejet A&O siden 2013, men Solar kun siden december 2020 og siden da har Solar voksed fint. For mig er det derfor ikke relevant at kigge på åren inkl. BIMobject og virksomhederne i Europa. Solar er idag simpelthen et andet selskab.
-
Apropos A&O. Kommer Lampeguru også til Sverige?
"Created on 2022-10-12"
-
Vedr. A&O fra 10.40:
-
fondens största innehav.
-
fundamentalt missförstått
-
tidsarbitrage
-
otroligt professionellt bolag
-
bra utdelningsaktie
-
klippa kupong tills uppvärdering
-
-
Mere vedr. A&O.
I Sverige er A&O kun VA og VA Gruppen er en af A&O:s største kunder i Sverige.
"Konjunkturen är på väg ner i byggbranschen men fortfarande stark i VA-branschen."
VA-branchen vokser altid med ca 7 % (år efter år efter år), men med sikkring mod oversvømmelser stiger det muligvis over 10 %. A&O:s VA sandsynligvis endnu hurtigere.
Det er ikke mærkeligt at A&O (20+ % VA) har brug for mere plads.
Et område på størrelse med 25 fodboldbaner er siden januar blevet forvandlet fra bar mark til asfalteret oplagsområde for vores kunde AO i Horsens. Opgaven er udført til UG af dygtige fagentreprenører 💪 #AO365 #brdrAOjohansen #Arkil #ATcon | ATCON A/S
Et område på størrelse med 25 fodboldbaner er siden januar blevet forvandlet fra bar mark til asfalteret oplagsområde for vores kunde AO i Horsens....
(www.facebook.com)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind