FOM Technologies - morgendagens Chemometec?
-
I går kom der annoncering af deltagelse i top-konsortium i EU's Horizon Europe program. En helt unik mulighed for selskabet til at være med i udviklingen af Perovskite-forskningsfeltet indenfor helt nyt og meget lovende materiale til fremtidens solenergi.
Og her til morgen kom der så en gevaldig opjustering af omsætning fra 33-36 mio. i 2022 til 40 til 43 mio. kr. og i 2023 fra 36 til 40 mio. kr. og nu 45 til 50 mio. kr. EBITDA justeres ikke, fordi FOM går i gang med at styrke deres organisation og - meget vigtigt - søger optagelse på Nasdaq smallcap segmentet.
En af årsagerne til opjusteringen er bl.a. en helt ny ordre fra et anonymt selskab, der forsker i solenergi i "the worlds absolute super league" som FOM udtrykker det i deres børsmeddelelse.
Jeg vurderer, at der er mere potentiale i FOM Technologies end den beskedne stigning de seneste dage og har suppleret.
-
Tak Match,
Jeg har tidligere haft mange aktier i dette selskab, men gik ud af den (med plus) for et stykke tid siden. Jeg overvejer at gå ind igen. Jeg får nyhedsbreve og har deltaget i chats med bl.a. ledelsen, så jeg har fulgt selskabet tæt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind