Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!
-
Tak Solsen, Du fik mig med vognen med en portion aktier i en størrelsesorden, som jeg har råd til at at tage et eventuelt stort tab på. Jeg håber selvfølgelig, at det ikke bliver tilfældet.
Hermed også et held og lykke med investeringen og tak til alle skribenter i denne og andre Anavex-tråde for venlig og respektfuld seriøs debat på et meget højt niveau.
Helge
-
Anavex. Handel med Anavex stoppet kl. 23.10!
Handel suspenderet pga. ventede nyheder!!!
https://www.nasdaqtrader.com/trader.aspx?id=TradeHalts
Held og lykke til alle!!
-
-
"People living with Alzheimer's disease desperately need new therapies and I am truly impressed with the outcome of this study, which demonstrated reversal of cognitive decline," said A/Professor Stephen Macfarlane, FRANZCP, Head of Clinical Services at the Dementia Centre, HammondCare and Principal Investigator. "These results complement and are consistent with findings from the previously completed Alzheimer's disease Phase 2a ANAVEX
2-73 trial, which also demonstrated therapeutic effect on cognition and function. ANAVEX
2-73 might be a very much needed solution for many patients with Alzheimer's disease." -
Mayomobile har en del notater vi kan bruge af. Tror Tasso skriver nu.
Men for at præcisere så er de viste resultater for de behandlede hhv 30 og 50 mg målt imod placebo.
Når 50 mg kommer alene tror jeg det bliver meget vildere.
Og vigtigt ingen væsentlige bivirkninger - dog to døde, men ikke pga forsøget.
God nat

-
Anavex NY TRÅD - WGT!!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind