Netflix 2022Q2
-
Netflix's Profit Is Being Hammered by a Strong U.S. Dollar
-
The Biggest Factor Affecting Netflix's Subscriber Growth Is Improving
-
Netflix's Subscriber Loss Sell-Off: Should You Really Ditch the Stock?
-
Netflix need a new focus
-
Why Netflixs ad business could be a juggernaut.
-
3 Pleasant Surprises Netflix Just Gave Investors
-
Tak Tommy og ProInvestorNews....God idé med en fast tråd med input om selskabet. Der er ikke meget, at finde andre andre steder på de danske finansmedier og debatfora. Håber at I bliver ved med at fylde på.
-
Netflix Is the Worst-Performing Stock in the S&P 500. But Is It a Buy?
-
Netflix bliver nævnt her.
3 Top Tech Stocks to Buy Right Now
https://www.proinvestor.com/investornyt/858473/3-top-tech-stocks-to-buy-right-now -
Netflix Doesn't Need Good Ratings to Win the Streaming Wars
-
Netflix Stock Is Playing Catch-Up to Disney, but That Could Soon Change
-
En gris bliver nødvendigvis ikke en pænere gris, blot fordi man pynter den med en læbestift.
Netflix er midaldrende selskab, der er i gang med en transformation, jeg ønsker at se transformation( nye model) forplante sig til bundlinjen. De bruger 100 mio $ eller mere på en enkel film, hvor indtægten er nedgående eller i bedstefald statisk.
Den eneste region, der ikke er i tilbagegang er Latin Amerika(-0,01)
For nuværende vil jeg ikke røre denne aktie, end ikke med en andens mands penge.

-
Here's Why Netflix Stock May Be Riskier Than You Think
-
007 Det er en god figur fra Q2 du har vedhaeftet. Jeg forstaar ikke helt jublen efter Q3.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind