Monkeypox
-
Jo, det kunne man sikkert godt. Men så alligevel ... De har vaccinerne i US og det stiger forsat og er lige nu på 2.891. Tror mere udfordringen bliver "ramp up" så vi får lavet nok vacciner.
Det er rigeligt for os investorer. Verden er stor og ikke alle har samme sanitære forhold og renseanlæg som os i Skandinavien.
It's allover ... 5 flere cases på en uge i lille Danmark.
Mest "spændt" er jeg på om det vitterlig passer at det kun er MSM gruppen det holder sig til. Al min fornuft siger mig, at eksperterne ikke har ret (og jeg har tidligere læst en US rapport der tillige sagde det modsatte) når de påstår dette. Mit bud er at der er et hul i en sådan strategi og at det desværre kommer til at ramme børnene.
... og her er rettidig omhu altså godt. Sørg nu for ... at få produktionskapasiteten op.
... som jeg læser Paul Champlin's seneste udtalelse er det så netop også det man er i færd med at gøre i al stilhed så man ikke gør befolkningen unødigt nervøs.
-
Måske er det bl.a. disse oplysninger i nyhedsversigten her på ProI. , der lokker til shortning. https://www.proinvestor.com/investornyt/854953/usa-tendens-gront-pust-i-vente-vaccineselskaber-hives-op-pa-who-nyt
-
Hvis nogen vil shorte aktien, så må de jo gøre det. Det har jeg ikke noget imod, det er en del af gamet. Men ærlig talt, selv om der skrives mange kloge ting her, så tror jeg ikke, at de drenge henter deres inspiration på sider som denne.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind