Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Flash-Crash! Hvad er det? Og hvad skaber det?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
21 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • P Offline
    P Offline
    PMPirate2
    wrote on sidst redigeret af

Ja, jeg elsker at arbejde med mit handelssystem. Og det er der mange årsager til:

Jeg kan godt lide at optimere, og optimering har altid lidt været en passion for mig. Det kan altid gøres lidt bedre. Min todo-liste med mulige forbedringer af mit handelssystem har mere end to års arbejde, men jeg stresser ikke over det, da det allerede fungerer godt. Jeg ændrer dog ofte på mine prioriteter for hvad der skal gøres først som markederne udvikler sig.

At programmere har jeg altid elsket, og her er der masser af programmering.

Vurdering og håndtering af risici har interesseret mig siden jeg var barn. Den interesse fik jeg fra en onkel der var direktør i et forsikringsselskab, men senere valgte at gå tilbage til den akademiske verden for at blive professor i matematik. Det var ham der vagte min interesse for matematik.

Og så elsker jeg at lære nyt. Der sker altid nyt i markederne man kan lære af. Men for at kunne optimere for alvor har jeg også lært nye teknikker jeg ikke kendte før. For eksempel Machine Learning, hvor jeg har lært TensorFlow for at løse konkrete problemer med optimeringen af mit handelssystem.

Det bedste er, at det ikke er noget jeg er nødt til. Jeg behøver ikke den ekstra indtægt. Så hvis det f.eks er godt vejr, som det har været på det seneste, pjækker jeg fra arbejdet med mit handelssystem for i stedet at passe haven. Jeg elsker at gå i haven og se planterne gro. Og jeg ved mit handelssystem bliver ved med at køre for mig, selvom jeg ikke bruger tid på at gøre det bedre.

1 Reply Last reply
    4
    • M Offline
      M Offline
      Minino
      wrote on sidst redigeret af

FYI
      Bygge sit eget handelssystem via Quantconnect.

https://www.youtube.com/watch?v=EeSrQdab0s0&list=PLtqRgJ_TIq8Y6YG8G-ETIFW_36mvxMLad
      (video #2 om API connection)

Quantconnect brokerages:
      https://www.quantconnect.com/brokerages

held & lykke, jeg bruger den ikke

103450_quantconnect_api.jpg

1 Reply Last reply
      0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
      • First post
        Last post
      0
      • Debatforum
      • Seneste
      • Populære
      • Bruger